·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2018 18:31 Okuduğunuza pişman edecek yada yarım bırakacağınız bir kitap değil;ancak kafada bıraktığı sorular ve detaylara girmeyen anlatım biçimiyle sanki sonu aceleye gelmiş bir kitap.
Olay akışlarının içeriği dahada doldurulabilirdi aslında neden üstünkörü geçilmiş beni şaşırttı yazar.
Hikayeye gelirsek içinde bir Simyacı havası sezmedim değil insanlara iyilik ve güzellik yaşatan,hayata olan bakış açınıza enerji katabilecek bir dizi esrarengiz konular işlenmiş.Daha çok gençlerin okumaktan zevk alacağını düşünüyorum.