·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2018 16:24 Uzun zamandır elimde olan fakat okumayı ertelediğim bir kitaptı. Yeni bitirdim ve şoku üzerimdeyken yazmak istedim. Kitabın konusu ne kadar acı olsada çok iyi işlenmiş. Çok akıcı, merak uyandırıcı. hele sonunu hiç söylemiyorum