·144 syf.····Okunma: 27 Eylül 2018 23:05 Üzgünüm ama çok hoşunuza gideceğini düşünmüyorum. Kapağına aldanarak aldığım kitaplardan biri ama kütüphanemin olmazsa olmazı değil...
Sadece emeğe saygı için kitabın sonuna kadar okudum. Ama sona gelmek için kendimi zorladım..
Beğendiğim cümlelerini ileti kısmında paylaştım. Kitap sadece o birkaç cümleden ibaret.