2/10
·144 syf.··
2018 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Eylül 2018 23:05
Üzgünüm ama çok hoşunuza gideceğini düşünmüyorum. Kapağına aldanarak aldığım kitaplardan biri ama kütüphanemin olmazsa olmazı değil... Sadece emeğe saygı için kitabın sonuna kadar okudum. Ama sona gelmek için kendimi zorladım.. Beğendiğim cümlelerini ileti kısmında paylaştım. Kitap sadece o birkaç cümleden ibaret.
Bazı Yollar Yalnız YürünürÖzgür Bacaksız · Destek Yayınları · 20183,965 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.