9/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Binlerce kez merhaba diyerek başlıyorum bu sefer sevgili kitap severler, Zeynep Sahra Aydın ’nın yazdığı başlarda okumak için tereddüt ettiğim, sonrasında iyi ki okumuşum dediğim serinin,ikinci kitabı #Elmalıturta ile karşınızdayım.İlk kitap Ayçöreği’ni keyifle okumuştum ve öyle bir yerde bitmişti ki ikincisini ara vermeden hemen alıp okudum.Öncelikle şunu söylemek istiyorum; ben romantik kitapları ve mutlu sonları severim.Bu seri de mutlu sonla bitti, iyi ki bitti.Herkesin aklı başına geldi de bu yaşananlar, boşu boşuna yaşanmadı. Sahra,Ahmet,Emir,Kenan,Erva.... Hepsini çok sevdim ama özellikle Emir’ i. . Seriyi keyifle,severek okudum.Özellikle alıntılar kitaba çok fazla renk katmış.Bence bu seri, Wattpadın bize sunduğu en iyi genç yetişkin romanlarından biriydi. Eğlenceli,romantik ve bir o kadar da vaktin nasıl geçtiğini anlamayacaginiz bir kitap okumak istiyorsanız,bu kitaba şans vermenizi tavsiye ederim.Bu kitap sırf Emir’in Romeo halleri için bile okumaya değer.Şimdiden keyifli okumalar diliyorum
Elmalı TurtaZeynep Sahra · Ren Kitap · 20179,7bin okunma
··
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.