·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Eylül 2018 01:08 İlk defa tiyatro olarak yazılmış bir kitap okudum. İsimler çok fenaydı. Kim kimdi anlayana kadar bi kaç kez gerilere dönme gereği duydum. Sonuna doğru artık öğrenmiştim. Dram, aşk, ihanet, aile. Ne ararsan var. Sonu üzücü bitti.
Keyifli okumalar.