büyük bölümünde kendimi bulduğum,düşündüğünü tereddütsüz ifade eden,ağzı bozuk küfürlü yanını kıskandığım ayyaş pis moruğum benim bu bukowski abim.yaşadıklarımı,yaşamak isteyip de yaşayamadıklarımı yansıttığın için teşekkürler.okunmali mı?kesinlikle
Ekmek ArasıCharles Bukowski · Metis Yayınları · 20228,3bin okunma