9/10
·247 syf.··
2018 63. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Eylül 2018 22:21
İsmini çok duyduğum kitabı sonunda okudum ve bunca zaman okumadığım için hayıflandım.Yazarın ön sözü kitabı anlatıyor aslında kitaplara aşık bir yazardan kitapları yakan itfaiyecilerin kitap okumak istemeyen insanların günümüzden 500 yıl sonrasında yazarın korkuları anlatılıyor aslında.Evet yazar sanki öngörmüş gibi insanların bir zaman sonra kitap okumaya ihtiyaç duymayacaklarını yerini televizyonların alacağını anlatmış zaten bize.Distopyaları sevmesem de kitabı çok beğendiğim diyebilirim herkesin okuması gereken bir eser.kitabın adının itfaiyeye telefon açılıp kağıdın yanma derecesini sorup ismine karar vermesinden çok etkilendim.Keyifli okumalar.,
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.