·187 syf.····Okunma: 01 Ekim 2018 15:46 Dostoyevski nin ikinci okuduğum romanıydı. Akıcıydı ilk başlarda acaba sıkılacakmıyım diye düşünürken çok güzel bir şekilde devam etti. Karakterler ilgi çekiciydi. Generalin yanında çalışan öğretmen aşık olduğu generalin üvey kızı için herşeyi yapmaya hazırdır. Yeri gelir onun için saçma hareketlerde bulunur yeri gelir kumar oynar. Bazen kazanır bazen kaybeder. Kazandığımda değişik bir kaç ay geçirir. Bir de kumara başlayan bir büyükanne varki sormayın :) gülerek okursunuz. Dostoyevski nin diğer kitaplarını da okumayı çok istiyorum artık.