Kitap okuma alışkanlığım
yoktu ve öneri üzerine bu kitabı okudum şuan bir kitap canavarıyım gerçekten çok güzel bir dille yazılmış insanı bunaltıp sıkmayıp hayatın ancak bu kadar içinden olabilen sonunda bir boşluğa düşmüşlük hissettiren kime önersem beğenilen harikulade bir kitap.