2 kadının zorlu hayatını anlatan çok saran elimden ayıramadığım son sayfalarını kıyamıyarak okuduğum çok güzel kitaplardan biriydi bir erkeğin gözünden böyle bir kitabın yazılması ayrı bir güzel ve bu kitabı okurken afganistan olaylarınıda yüzeysel anlamış oluyosunuz