birsel özbellek
@egeefe · 11yıl
Takip Et
8/10
·
312 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2015 103. kitabı
Çok keyif alarak okuduğum , arkadaşlarıma da okuttuğum bir kitap .Çoğu yerde altını çizdiğim, özümseyerek okuduğum bir kitap oldu. Bir başucu kitabı , ara sıra tekrar okumak gerektiğine inanıyorum.
Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?
Aykut Oğut · Dharma Yayınları · 2019
359 okunma
5 beğeni
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap