8/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2015 103. kitabı
Çok keyif alarak okuduğum , arkadaşlarıma da okuttuğum bir kitap .Çoğu yerde altını çizdiğim, özümseyerek okuduğum bir kitap oldu. Bir başucu kitabı , ara sıra tekrar okumak gerektiğine inanıyorum.
Bu Egoları Şişirsek de mi Saklasak?Aykut Oğut · Dharma Yayınları · 2019359 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.