Konu farklıydı ama özellikle ortalar çok yavaştı. Olay açısından da fakir bir kitaptı. Sürekli kendinden şüpheye düşmesi de bunalttı beni. Ayrıca katili çok kolay çözüyorsunuz. Hiç sürpriz yok. Ama yazarın üslubu iyi.
Çok kötü de diyemem ama iyi de değil bence. Çok daha iyi suç gizem kitapları mevcut.