·975 syf.····Okunma: 03 Ekim 2018 22:17 Sonunda bitti... Rowling yine döktürmüş. Serinin en kalın kitabı olan Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı ilk 4 kitap gibi çok beğendim. Tabi uzun olduğu için çoğu kısım okulda geçiyor. Fakat kitap hiç sıkmıyor. Sayfayı her çevirdiğinizde acaba sonra ne olacak diyorsunuz. Umbridge'e deli olurken, Dumbledore'un her zamanki şefkatine mest oluyorsunuz. Benim en çok sevdiğim bölüm ise Kayıp Kehanet oldu. Çünkü Harry ve Karanlık Lord arasındaki bağlantıları öğrenmeyi çok seviyorum.