·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2018 08:37 Kitabın bende bıraktığı duygu ve düşünce olarak genel anlamda insan ırkı olarak gitgide insanlıktan uzaklaşıyor olduğumuz. Burnumuzun dibindeki yaşamlardan bi haber yaşar olmuşuz. Kendi hedefimize kilitlenmiş bir haldeyiz. Yürüdüğümüz yolun güzelliklerinden habersiz, eziğimiz yaşamların sonuçlarını görmezden gelip, hayvanlar gibi içgüdülerimizle hareket eder olmuşuz. Kendi yargılarımızla oluşturduğumuz dünyadaki diğer insanlari sadece kendimize gore eleştirir olmuşuz. Diğer insanların dünyasını anlama gibi bir çabamızın olmasını geçtim, varlıkları bile pek umurumuz değilmiş gibi! Nasil böyle bir hale gelmişiz?