6/10
·400 syf.··
2018 4. kitabı
Bu kitabı çok beğenen okurların tam olarak neyi beğendiğini ben çok anlayamadım. Çok sıradan bir polisiye. Çok yavan bir kurgu. Çok düz bir anlatım. Teknik olarak size bir şey sunmuyor. Hikaye deseniz açıkçası ben hikayenin yaratıcı olmadığını hissettim. Bir kitaptan beklentimiz ne olmalı? Sadece okunabilir olması yeterli olmamalı bence. Kavim, doğru kurulmuş cümlelerden daha fazlası değil ne yazık ki. Bu açıdan 6 puanı alıyor benden. Fakat koskoca bir 4 puan kırmak durumundayım ki, kurgu ve hikaye belirlenmiş bir Ahmet Ümit şablonunun dışına çıkamıyor. Sıradan polisiyeleri seviyorsanız bu kitabı okuyun keyif alırsınız. Ancak teknik ve içerik açısından şaşırtıcı bir kitap arıyorsanız Kavim'i hiç sevmeyeceğinizden eminim.
KavimAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201920,7bin okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.