10/10
·180 syf.··
Beğendi
·
2018 88. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Ekim 2018 23:53
"İnsan mutlu olmak ister; bu yüzden berbat haldedir." Zweig'in her kitabını bayıla bayıla okuyan biri olarak, Freud kitabını görünce tereddütsüz aldım. Başkası yazsa bunu eminim çok sıkıcı olurdu fakat Zweig beni tabii ki yine yanıltmadı. Freud'u da çok sevince kitap tadından yenmedi gerçekten. :) Abartısız her sayfada en az bir cümlenin altını çizdim, hatta bazen bütün sayfayı çizdiğim yerler oldu. Psikoloji, PDR alanında olanlar ya da bu alana ilgi duyanlar mutlaka okumalı gerçekten, Freud'u tanımak açısından müthiş bir kitap. Okuyanlar eminim bir sefer okumakla kalmayıp, tekrar tekrar okuyacaktır.
Freud - Mutluluğun MimarıStefan Zweig · Zeplin Kitap · 20172,108 okunma
··
77 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.