Cengizhan Konuş itibar dergisinde yayımlanan şiirleriyle tanışmıştım. İlk kitabı çıkınca aldım kitap fuarından. Şiirleri müthiş. Tabir ve tasvirleri hayran kaldım. En çok hoşuma giden yönü kendini yani bizi eleştirmekten çekinmiyor. Şair dedigin cesur olur zaten. Eksiğimizi biliyor ama umudunu hiç kaybetmiyor.