Bırakın bu incelemeyi yapmayı,Kitabın kapağını nerde görsem duygulanırım gözlerim dolar.Nerde küçük yaşta evlilik görsem hemen aklım Meryem ve Leyla’ya gider.Bu iki kadının hayattaki keşişen noktaları aslında gerçek hayatta bile görebiliriz yeter ki iyi bakalım :) Gerçekten Sözün bittiği yerdeyiz Meryem’in,Fedakarlığı ( Hani derler ya okumuş adamın hali bir başka oluyor ) Bu kitabda önemli olan tahsilli değil insan olmayı görüyoruz Bunu bize Meryem gösteriyor geçmişine lanetler ediyordur kesin kendi içinde Neden Tanrı onu sevmedi ki ? Ya Leyla’ya ne demeli Sevdiğinden ayrı düşerek yıllar boyunca dövüldü, Ben gerçekten de Tarık karakteri gibi hissediyorum kendimi aynen ben dedim kitabı okurken.Halit Hüseyini, bana göre Dünyanın en gerçekci kurgu yazarlarında İlk sıralarda En sevdiğim yazar ve En sevdiğim kitaptır kendisi , Yazar ilk ve ikinci defa iki farklı kitabıyla ağlattı beni .Ben inanıyorum Her yerde Birtane Meryem,birtane Leyla var. Okuyun ve benim gibi Okutun bu kitabı. Paslanmış duygularımı temizlediğin için teşekkürler ederim Halit Hüseyini :)