Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ekim 2018 17:27 Uzun zamandır bu kadar çarpıcı bir kitap okumamıştım..Çeşitli sebeplerden dolayı elimde baya süründü önceleri ama sonra gitgide hikayede kayboldukça hiç bitmesin istedim..
Gerçekle hayal arasında kurulan bir köprü gibiydi..Gülbadem,Zencefil,Fülfül,Ruhsar iyi ve kötü karakterlerin hepsi öyle güzel anlatılmış öyle güzel tasvirlenmişki her satırda yazara olan hayranlığım bir kez daha bir kez daha arttı.Uzakların Şarkısyla tanıştığım sevgili Kaan Murat Yanık’ın bundan sonra en sadık okuruyum..Kalemine sağlık