Hikaye, 1940’lı ve 2017’li yıllar arasında gidip geliyor. Yazarın her zaman ki tarzı aynı devam ediyor. Sarah Jio’nun kalemini özlemişim. Ama benim gibi tüm kitaplarını okuyanlara ufak bir uyarı yapıyım, bu kitabı ilk çıkan kitaplarına göre daha hafif ve sönük kalmış diyebilirim. Önceki kitaplarının ağızda bıraktığı tad, hafızada bıraktığı iz o kadar yoktu. Yine de sonunu bağlayışı çok başarılı olmuş. Beğendim, tavsiye ediyorum.