·640 syf.····Okunma: 12 Ekim 2018 20:58 O kadar güzeldi ve sürükleyiciydi ki hiç bitmesin istedim. Kitap okurken adeta bir film izliyormuşçasına her anı gözünüzde canlandırabiliyorsunuz. Benzer şekilde Adam Fawer'ın Olasılıksız kitabı da bu hissi yaşatıyordu. Filmi yapılsa ya da 2.kitabı çıksa hiç kaçırmam. Sadece sonu biraz eksik kalmış gibiydi. Yani merakta bırakıyor sizi, devamı gelsim istiyorsunuz, onca çaba bir yere ulaşmalı diye bekliyorsunuz. Ama açıkçası okuduğum için bana çok şey kattığını düşündüğüm kitaplardan biriydi. Kalın bir kitap olması gözünüzü korkutmasın, kesinlikle harcadığınız zamana değer.