Hiç kuşkusuz, hayvanı bir şey olarak görmekte bir yalan payı vardır. Hayvan kendisi için varolur ve bir şey olmak için ölmesi veya evcilleştirilmesi gerekir. Böylece yenilen
hayvan, ancak ölü yenilmek koşuluyla bir nesne olarak ortaya konabilir. Hatta, yalnızca kızartılmış, ızgarada pişirilmiş, haşlanmış olduğunda tam olarak şeydir. Zaten etlerin hazırlanmasının gastronomik bir araştırma anlamı yoktur bundan önce, insanın onu nesne haline getirmeden hiçbir şeyi yemediği olgusu sözkonusudur. En azından sıradan koşullarda, insan, yediği şeye katılmayan bir hayvandır. Ama hayvanı öldürmek ve onu keyfine göre dönüştürmek yalnızca, kuşkusuz önceden şey olmayan şeyi şey haline dönüştürmek değildir, aynı zamanda yaşayan hayvanı önceden bir şey olarak tanımlamaktır. Öldürdüğüm, kestiğim, pişirdiğim şeyin zımnen hiçbir zaman bir şeyden başka bir şey olmadığını olumlamış olurum. Aksine insanı kesmek, pişirmek ve yemek iğrençtir. Bu, hiç kimseye zarar vermemektir; hatta ondan hiçbir şey yapmamanın akıldışı olduğunu düşünmek de ender değildir. Bununla birlikte, anatominin yaptığı inceleme, çok az zaman önceden beri utanç verici olmaktan çıkmıştır.