Sonu biraz aceleye gelmiş izlenimi veriyor ama heyecanınız bitmiyor. Stephen King'in 'O' romanına benziyor. Yazarımızın ilk kitabı olduğunu düşünürsek başlangıç için hiç de fena sayılmaz. Bir kaç yerde yazım yanlışları var. Bir başka baskı yapılacak olursa düzeltilir diye düşünüyorum. Hızlı okunacak bir kitap arıyorsanız beklemeyin.