Kars üzerinden Müslüman Türk'lerin Rus kafiriyle amansız mücadelesini bir panorama şeklinde,bir kaç yüz yıl belirtici,unutturulmuş değerimizi yani Sarığımızı olması gerektiği şekilde kıymetlendirici,bir solukta biten ve mutlaka okunması,tiyatrolanması hatta sinemalaşması mecbur bir eser.Tek kelimeyle müthiş...Okuyun,okutun ve kavrattırın sarığımızın başımızla beraber çıkmasının ancak mümkün olduğu inancının Türk gençliğinden nasıl da adice çalındığını!