Erkekler bu kitabı okusalar belki bizi daha iyi anlayabilecekler. Okurken kendi kendime '' evet böyle '' deyip durdum. Çok kısa sürede bitirdim. Aslında biz kadınlar çok karmaşık gibi gözüküyoruz ama SEVGİ bunu çok kolay çözebiliyor.
insanların NORObiyolojisini göz önüne almadan kadın erkek ANLAMAK güç..
insanların davranışlarını karakteri kadar ftri yapıları vede hormonların biyolojik yapısı da etkiler..
kitabın giriş bölümünü tekrar inceleyin
selamlar..