Bu kitabı beğenerek okuyan var mı? Ya da ben hiç beğenmedim. Okurken cidden çık sıkıldığım gereksiz bulduğum kitaplardan. Birinci kitap kesinlikle ayrı bir güzeldi insanın elinden düşürmedi gelmiyor ama bu cidden felaketti kendi adıma.
İyi okumalar herkese.