4/10
·145 syf.··
2017 129. kitabı
Yıllar önce şehirler arası bir yolculukta okuyacaklarım yolda bitince mola yerinde aldığım bir kitaptı. Sadece vakit geçsin amacıyla okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. İlginç ya da farklı bir şey anlatmıyor. Çok beğenemedim ben açıkçası. Tavsiyede bulunmuyorum okuyun diye. Yine de okumak isteyenler varsa çok büyük bir beklentiye girmesinler diyeceğim. Herkese iyi okumalar diliyorum.
Edebiyat
Zorluklara Karşı Kendini AteşleCengiz Erşahin · Tutku Yayınevi · 20101,609 okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.