Kitabın kapağını açar açmaz girilecek ayrı bir dünya ve bu dünya soluksuz yaşanan sürükleyici bir yer yani bu kitapta mümkün. Bir an önce bitireyim diye okunan okunduktan sonra keşke daha yavaş okusaydım diye üzülünecek bir kitap. Kurgu karakterler her şeyiyle mükemmel bir kitap. Öyle çok kitapnokuyan biri değilim fakat Bitirdiğime okuduğuma üzüldüğüm kiyaplardan
Her şeyin bir olasılık hesabı vardır fakat bazı şeylerin olma olasılı daha düşüktür.
Yaşadığımız hayatta her şeyin olasılık hesabını yapmak ne kadar mümkündür. Diye bir soru gelebiliyor insanın aklına fakat sonra diyorsun ki
Hayat seb planlar yaparken başına gelen şeylerdir.
Ve hala aklın bir dondurmada kalmış oluyor.