·160 syf.····Okunma: 18 Ekim 2018 21:31 Kitabın başlarında ne kadar sıkıldıysam sonunu da bir o kadar beğendim.Sıkıcı başlayan romanda , dedikodu ve kadınların diyaloglarından oluşuyor ,ortalarına doğru İrfan ve Feriha’nın mektuplaşmalarıyla devam ediyor ve sonunda kadın düşmanı İrfan alt ediliyor.En sevdiğim tarafı da bu oldu. Tanzimat sonrası yazılan bu eserde Hüseyin Rahmi ‘nin kadınlara bu denli ehemmiyet vermesi döneminde okunduysa ne ala.Okuması biraz sabır isteyen bir eserdi