Puan vermedi·456 syf.····Okunma: 19 Ekim 2018 11:00 Arkadya yayınlarının kitaplarını her zaman sevmişimdir. İnsanı yormadan hikayenin içine alıyor ve romanın sonunun nasıl geldiğini anlamıyorsunuz. Özellikle ipeği işleyen kız o kadar hoşuma gitti ki hiç bir satırında sıkılmadan acaba şimdi ne olacak acaba nasıl bitecek kıza ne oldu diye düşünerek sonuna geldim. Ve sonlarına doğru beni o kadar etkiledi ki ağlamadan duramadım. Çok üzücü olaylar var içerisinde bir de anne olunca bu üzüntüler ikiye katlanıyor. Herkese tavsiye edebileceğim bir kitap olacak.