·212 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2018 12:52 Öncelikle kitapta olayların 2 türlü anlatılıyor olması da bana göre farklı bir ironi. İlk yazarın gözünden olay aktarılıyorken, ikinci kez el yazıları şeklinde baş kahraman tarafından anlatılıyor. 80'li yıllardaki olaylarda da, kendi tarafından gören göze göre de herkes kendi çapında haklı. Bana görede bu ironi, kitaba bu noktada ayrıcalık katmış olup, kendini bir tık öne taşımıştır.