35 günde falan bitirdim sanırım.Anlatım dilinin estetikliğinden hariç beni çeken bir şey olmadı.Türk edebiyatına ait romanları okuyunca bu hissiyatı alıyorum işte.300 sayfa 350 sayfa okudum ama ben bundan ne aldım ne çıkarmalıyım?Kötü bir kitap değil ama abartıldığı kadar iyi de değil.