·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2018 23:15 Ata’mızın hayatıyla ilgili kah ağlatan kah güldüren , bazen de şaşırtan güzel duygularla yazılmış bir kitap. Keşke Yılmaz Özdil yazdığı tüm anıların kaynaklarını belirtseydi de dosta düşmana laf vermeseydi diye düşünüyorum.Kitaptaki bir çok anıyı bildiğimden puan verirken puan kırdım :)