·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ekim 2018 00:58 Öncelikle kitabı okurken her satırını dikkatli okumak yetmiyor biraz fikir yürütüp katili tahmin etmeniz gerekiyor ki hikayeyi yaşayalım.
Gerçekten kitap ters köşelerle dolu bazı bölümlerde kafanız allak bullak olabilir.Başı ve sonu diğer kitaplara göre daha dikkatli okunmalı konuyu yakalamak açısından.Akıcılık konusunda diğer arkadaşlara katılmıyorum bazı bölümlerinde aynı sarmalda tekrar etti ve akıcılığını yitirdi kitap.
Yinede katilin peşinden sizde hikayeye ortak oluyorsunuz.Sürpriz sonu için okumaya değer bir roman olmuş.