Dostoyevskinin ilk kitabı sırf bu yüzden bile okunabilir. Diğer kitaplarından farklı bir hikaye fakat bu kitapta da Dostoyevski insanın acizliklerinin farkında ve bunu karakterlerle çok güzel harmanlamış. Karakterler bu duygudan ibaret diyebilirim, güzeldi tavsiye ederim.