·408 syf.····Okunma: 26 Ekim 2018 11:20 Yine bir Sinan Akyüz romanı. Çok gerçekçi ve akıcı.
Bir mücadele romanı Hitlerin yaptıkları zulümler ve onlara karşı bileşen insanların hikayesi.
Savaşın acı gerçekleri yine insanın yüzüne bir tokat gibi vuruyor. Sönen umutlar, hayaller, gelecekler. Böyle romanları seviyorum hele birde güzel bir kalemden çıktıysa tüylerim diken diken olarak okuyor insan.
KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.