·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2018 20:51 Stefan Zweig'ın ilk okuduğum kitabı buydu. Gerçekten çok güzel bir dille yazılmış. Zaten oldukça kısa bir kitap. Zweig okumadıysanız bu kitap ile okumaya başlayabilirsiniz. Gerçekten sevebileceğiniz bir yazar, mutlaka okunmalı!