·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2018 14:44 Kitapta o kadar olay,o kadar kişi var ki bu kadar dolu dolu bir kitabı anlatmaya kelimeler yetmez.Bu kitaptan 3-4 kitap bir film çıkardı kesin.Karakterlerin küçüklüğünden büyüdüklerine yaşadıkları yer olan yazarın hayali kurduğu Körburun da geçiyor olaylar.Hepsi ayrı ayrı işlenmiş çok iyi birbirine bağlanmış olayların.Çok doyurucu çok etkileyici bir kitaptı.Kitabı okumadım sanki yaşadım.6-7Eylül olayları 12 Eylül darbesi insanlar üzerindeki etkisini o kadar tarafsız anlatmış ve romana yedirmiş ki hayran kalıyorsunuz.Bu kadar beklettiğime üzüldüm okumak isteyen varsa hemen başlasın