Puan vermedi·254 syf.··Beğendi
· Adeta beni bana anlatan bi kitaptı. Okuduklarım sanki kitaptaki karakteri duyguları onun iç sesi değilmişte onları yaşayan benmişim gibi hissettim. Kullanılan dil , üslup ve içerik bakımından kolay anlaşılır çok sorgulatır bir kitap