Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 29 Ekim 2018 15:20 Micheal Ende’ye ait okuduğum ikinci kitaptı bu.İlki ‘’Bitmeyecek Öykü’’ idi.İkisi de çok keyif alarak okuduğum kitaplardı. Kitabın konusu ZAMAN dı ve sanırım çok büyük bir yanılgıdan döndüm kitap sayesinde. Günümüzde her şeyi büyük bir koşuşturmayla yetişmeyecek kaygısıyla yapıyoruz ve muhtemelen yaptığımız işten keyif almıyoruz(en azından benim için öyle).Ve zevk almadığımız bir işte zaman geçirmek ölümü beklemek gibi uzun geliyor bize.Oysa keyifle yaptığımız işlerde ise zaman kavramı önemini yitiriyor kendimizi yaptığımız işe veriyoruz. O yüzden bırakalım artık ‘’geçmiş değil,gelecek değil,tam şu an.’’ zırvalıklarını ve sadece keyif aldığımız işlere yönelelim.Kısaca özetlemek gerekirse bazen 1 dk 1 gün gibi,bazense 1 gün 1dk gibidir.Tercih sizin!