7/10
·205 syf.··
2015 20. kitabı
Başları güzeldi ancak sonuna doğru sıkılmaya başladım.'Ben olsam öyle yapmazdım' dediğim çok yer oldu.Kitabı çok fazla sevdiğimi söyleyemem ancak dediğim gibi başları çok güzeldi.
Orada da Yıldızlar Kayar mı?Ahmed Günbay Yıldız · Timaş Yayınları · 2019550 okunma
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.