·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2018 11:13 Bu kitabı herkes okumalı .tesadüfen yeni çıkan kitapları karıştırırken denk gelmiştim (iyiki)
Nerden başlasam bilemiyorum
yazarın harıka anlatışından mı
bizi çocuklugumuzun ıssız yalnız günlerine götürüşündenmi
sonu gelmeyen merak uyandırıcı mitolojik kahramanlarındanmı bilemiyorum
Bir karıncayı bir ineği yada koyunu eskisi gibi görmüyorum artık
Siz bana sahanda yumurta deseniz tavuk için içlenip ağlayabilirim
Ağır hüzün yüklemesinden bu hale geldim
Geçmişimde her dogumgunu yada yılbaşında bi arkadaşıma mutlumusun diye sorardım ısrarla aynı soruyu sorardım o da yılmadan bana
_he cok bildiğin gibi değil
_mutluluk ne ki
_kim gercekten mutludur ki
_evet yada hayır diye cevaplar verirdi .
Acaba şimdi mutlumudur .....
Cocuk kalbimle orta okuldayken annemin adı hüzün diye bi şiir yazmıştım .
Sanırım çocukken yaşadıgımız her yeni olay trajedi gibi geliyor yıllar geçtikçe her yeni dertle aha şimdi asıl trajedi ye geldik hissine kapılıyoruz ..
Bu kitap beni geçmişe götürdu hüzünle doldurdu getirip belirsiz gelecegin kapısına bıraktı gitti .....böyle kitaplara daha çok denk gelmek dileğiyle iyi okumalar ....