Güzel
7/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
İlk başta çok seri bir şekilde gidiyordum sonra bir ara fark ettim ki iç konuşmalar çok yoğun ve fazla oldu. İlginçtir kitabi bitirmeden sonunu anladım. Yani Cevat içine çekecek tabi okurken ama bana özensiz bir kahraman gibi geldi. Gizemini yakalayamadım. Ama yine de bir kahve ile birkaç saatte bitti. “İnsan kendini insanda tanırmış” Bunu da çok beğendim ama.
Yanlış Giden Bir Şeyler VarMesud Topal · Destek Yayınları · 2018747 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.