• Sevgili Anne, yaşadığın onca şeye rağmen her zaman, herkese karşı dik durdun ve kendi benliğini asla kaybetmedin. Sana hayran kaldığımı bilmeni isterim..
• Gelelim bu güzel kitabımızın yorumuna. Yukarıda yazdığım gibi 13 yaşında Yahudi olan Anne Frank ve ailesinin Nazilerden kaçarken yaşadıkları ve bu olaylara karşı Anne'in tavırları beni gerçekten derinden etkiledi. Çoğu zaman kendimi kitaba oyle kaptırıyordum ki yaşanan her duyguyu oradaymışım gibi hissettim. Rüyalarıma bile giren bu kitabı herkesin okuması gerekiyor. Umarım siz de okurken beğenirsiniz. Okuyan varsa yorumlarınızı çok merak ediyorum.