Puan vermedi·304 syf.··Beğendi
· Bu kitap bana kitap okumayı ve kahraman tezeoğlunu sevdiren kitap olmuştur .
Bu kitabı bitirdikten sonra okuduğum bütün kitapları bukre deki tadı duyguları hazzı bulmak için okuduğumu söyleyebilirim .
İlk sayfalarda düşüncelerim o yönde olmasada ilerledikçe insanı içine çeken kendine has bi özelliği var . Defalaca da okunsa insanı sıkmayacak türden
Bu güzel kitabın yazarı güzel insan
Kahraman TAZEOĞLU na teşekkürler ...