·248 syf.····Okunma: 04 Kasım 2018 19:48 Ben, Robot-Isaac Asimov
Bilimkurgu'ya giriş ve bu kitap 1939-1950'li yıllara dayanıyor, her ne kadar konusu Ütopyaya girsede aslında Asimov gerçekliğin ta kendisini yazmış ve bizlere sunmuş.Öncelikle kitapta edebi haz düşüncesi yok bu nedenle 7-70'e herkes kolaylıkla okuyabilir, Asimov bir bilim insanı ve geleceği öngören ayrıca Bilimkurgu'nun en büyük ağabeyisidir.Kitaba kesinlikle katılıyorum ve Asimov'un siyasal, dinsel gibi boş tartışmaları bir kenara bırakıp Teknolojiye yönelmesi önerilerini de kendimce gayet mantıklı bir şekilde idrak ediyorum.Geleceğimizde robotların varlığı mutlaktır bunu engellememeliyiz iyisiyle kötüsüyle artık buna bid'at edip tümüyle gelişime sarılmalıyız işte Asimov da böyle bir dünya kurmuş muhalifler tabiki de var...Velhasılkelam kitap yılına göre mükemmel denilecek kadar başarılı ve kendisini kült olarak bir köşeye ayırmış, bilerek kitap hakkında pek bilgi vermedim çünkü herkese tavsiyemdir.