Kitaptaki karakterleri fazlasıyla gerçeksi bulduğum için bir solukta bitirdiğim kitap. Aşk ve ya ahlak kusması olmadan romantizmi veren bir kitap ve yazarın kullandığı dil sanki bir film izler gibi zihin çarklarımın dönmesine ve kitaptaki imgelerin hayal aleminden çıkıp boyut kazanmışçasına beni ele geçirmesini sağlamıştı ki ben bu hissi modern yazarlarla uzum zamandır hissedemiyordum. Tekrar elime geçse hiç durmam yine okurum.