·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2018 22:04 Bazen soruyorum kendime ben neredeyim?kimlerleyim? diye. Anlaşılmanın huzurunu yaşayamıyorum aksine tüm duygularımı,düşüncelerimi kendime saklıyorum ya da daha açıkça ifade etmek gerekirse ;ufak bir tehlike belirtisinde kabuğuna çekilen kaplumbağa gibiyim.Hani kişisel gelişim kitapları der ya biriciksiniz,teksiniz.Bazen biricik ve tek olmak öyle pek de güzel olmuyor .İnsan ait olmak istiyor.Martı Jonathan Livingston ait olduğunu buldu. Bu bir yer,bir zaman,bir hız değildi.Bu Jonathan’ın kendisiydi. Herkesin kendisini bulması dileğiyle... ve tabi en başta biricik ve tek olan benim kendimi bulmam dileğiyle...