·824 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2018 14:55 Vawww harika bir kitaptı... Film izler gibi kitabı okudum. Duygular ve olaylar o kadar güzel anlatılmış ki. Alexander ve Tatyana'nın savaşın ortasındaki büyük aşkı. Tatyanayı çok sevdim, fedakarlıkları, saflığı çok güzeldi.Sayfa sayısı gözü korkutmasın çok akıcı olduğu için bir çırpıda bitiyor hatta keşke bitmeseydi diyorsunuz.
KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.