·140 syf.····Okunma: 11 Kasım 2018 16:34 Okuduğum en güzel öykü kitaplarından biri oldu.Sabahattin Ali’nin dilini o kadar beğeniyorum ki.Hikayeleri okurken bazılarında aklıma Yaşar Kemal’in kitapları geldi.Çok acıklı insanı sarsan öyküler de vardı.Öykü sevmeyenlere bile öykü sevdirecek cinsten.Okumadıysanız şans verin pişman olmazsınız